Sociala medier: så ökar du ditt resultat med hjälp av data
KommunikationHan har byggt en av Nordens mest framstående sociala medie-byråer. Tobias Franzén är vd på The Amazing Society och har en bred erfarenhet av kunder inom både offentlig och privat sektor. I det här fokuspasset pratar han om hur organisationer kan arbeta med data och annonsköp för att öka sina resultat och sin relevans.
Talare
Moderator: Natalie Eriksson, Vd, Crunch time
Natalie Eriksson är grundare av Crunchtime.se. Ett företag som utbildar samt agerar konsulter åt företag, med fokus på sociala medie-marknadsföring. Kunderna innefattar privata företag såväl som offentlig sektor. Hon har en bakgrund från sociala medie-byråer, kommunikationsbyråer samt som föreläsare på skolor så som Berghs School of Communication, Nackademin och Medieinstitutet. Natalie skriver även om sociala medier på Resumé.
Tobias Franzén, Vd, The Amazing Society
Tobias är Vd och grundare av Social First-byrån The Amazing Society som i över tio år legat i framkant av sociala medier-marknadsföring i Sverige. The Amazing Society har över den tiden varit med och utbildat den svenska marknaden i hur sociala medier fungerar och levererar tjänster till företag, organisationer och offentlig sektor.