.FILE

22-23 november 2021

Katarina Graffman Digital antropolog och forskare, Inculture

Katarina Graffman är doktor i antropologi och en erfaren medie- och konsumentantropolog. Sedan 2007 driver hon Inculture.

Katarina har de senaste 15 åren kontinuerligt studerat hur ny medieteknik förändrar våra beteenden, främst med fokus på yngre användare. Uppdrag har genomförts till DN, TU, SR, Medierådet, Bonniers, UR, BBC Alba, Finlandssvenska medier m fl. Katarina skriver om sina studier i bland annat Medievärlden Premium.

 

Katarina Graffman var med som talare på ett tidigare Internetdagarna

 

Missa inte Internetdagarna 2021

Skriv upp dig på intresselistan redan nu så får du läsa programmet först av alla och möjlighet att köpa biljetter till ett Early Bird-pris!

Jag samtycker till att ta emot nyhetsbrev och har tagit del av integritetspolicyn

Missa inte Internetdagarna 2021

Skriv upp dig på intresselistan redan nu så får du läsa programmet först av alla och möjlighet att köpa biljetter till ett Early Bird-pris!

Jag samtycker till att ta emot nyhetsbrev och har tagit del av integritetspolicyn