.FILE

22-23 november 2021

Katarina Graffman Digital antropolog och forskare, Inculture

Katarina Graffman är doktor i antropologi och en erfaren medie- och konsumentantropolog. Sedan 2007 driver hon Inculture.

Katarina har de senaste 15 åren kontinuerligt studerat hur ny medieteknik förändrar våra beteenden, främst med fokus på yngre användare. Uppdrag har genomförts till DN, TU, SR, Medierådet, Bonniers, UR, BBC Alba, Finlandssvenska medier m fl. Katarina skriver om sina studier i bland annat Medievärlden Premium.

 

Katarina Graffman var med som talare på ett tidigare Internetdagarna

 

Spara 25% på dina biljetter

Spara 25% på dina biljetter

Skriv upp dig på intresselistan redan nu så får du chansen att köpa biljetter för endast 600 kr/dag exklusive moms istället för 800 kronor.

Jag samtycker till att ta emot nyhetsbrev och har tagit del av integritetspolicyn
Spara 25% på dina biljetter

Spara 25% på dina biljetter

Skriv upp dig på intresselistan redan nu så får du chansen att köpa biljetter för endast 600 kr/dag exklusive moms istället för 800 kronor.

Jag samtycker till att ta emot nyhetsbrev och har tagit del av integritetspolicyn