.FILE

22-23 november 2021

Charlotte Andersson product manager, iZettle

Charlotte Andersson är konsult inom product management. Hon har jobbat på framstående digitala bolag som Spotify, Lifesum och iZettle.

Vad kan vi lära oss av bolag som är ”födda digitalt” och hur jobbar man med digital produktutveckling i ett skede då en ny digital innovation hittat sin marknad och man har tillräckligt mycket kunder och data för att agera och optimera på? Vad är “data” i ett sådant sammanhang, varifrån får man den och hur kan det hjälpa oss att fatta beslut?

Charlotte Andersson är konsult inom product management. Hon har jobbat på framstående digitala bolag som Spotify, Lifesum och iZettle.

 

Charlotte Andersson var med som talare på ett tidigare Internetdagarna

 

Missa inte Internetdagarna 2021

Skriv upp dig på intresselistan redan nu så får du läsa programmet först av alla och möjlighet att köpa biljetter till ett Early Bird-pris!

Jag samtycker till att ta emot nyhetsbrev och har tagit del av integritetspolicyn

Missa inte Internetdagarna 2021

Skriv upp dig på intresselistan redan nu så får du läsa programmet först av alla och möjlighet att köpa biljetter till ett Early Bird-pris!

Jag samtycker till att ta emot nyhetsbrev och har tagit del av integritetspolicyn