.FILE

Stockholm Waterfront 23-24 november 2020

Josefine Forssell Kundservicedirektör

Josefine Forssell är kundservicedirektör på mobiloperatören Tre. Hon har tidigare varit kundservicechef för Tele2s privatkundservice sedan oktober 2014 men har jobbat inom bolaget på olika kundorienterade chefspositioner sedan 2010. Innan hon inledde sin karriär på Tele2 jobbade Josefine på Tre och hade bland annat en roll som produktchef och från allra första början som kundservicemedarbetare.

 

Josefine Forssell var med som talare på ett tidigare Internetdagarna

 

Skriv upp dig på intresselistan!

Genom intresselistan får du info först av alla när höstens fullspäckade program finns tillgängligt, helt utan förbindelse.

Jag samtycker till att ta emot nyhetsbrev och har tagit del av integritetspolicyn

Skriv upp dig på intresselistan!

Genom intresselistan får du info först av alla när höstens fullspäckade program finns tillgängligt, helt utan förbindelse.

Jag samtycker till att ta emot nyhetsbrev och har tagit del av integritetspolicyn