.FILE

22-23 november 2021

Josefine Forssell Kundservicedirektör

Josefine Forssell är kundservicedirektör på mobiloperatören Tre. Hon har tidigare varit kundservicechef för Tele2s privatkundservice sedan oktober 2014 men har jobbat inom bolaget på olika kundorienterade chefspositioner sedan 2010. Innan hon inledde sin karriär på Tele2 jobbade Josefine på Tre och hade bland annat en roll som produktchef och från allra första början som kundservicemedarbetare.

 

Josefine Forssell var med som talare på ett tidigare Internetdagarna

 

Spara 25% på dina biljetter

Spara 25% på dina biljetter

Skriv upp dig på intresselistan redan nu så får du chansen att köpa biljetter för endast 600 kr/dag exklusive moms istället för 800 kronor.

Jag samtycker till att ta emot nyhetsbrev och har tagit del av integritetspolicyn
Spara 25% på dina biljetter

Spara 25% på dina biljetter

Skriv upp dig på intresselistan redan nu så får du chansen att köpa biljetter för endast 600 kr/dag exklusive moms istället för 800 kronor.

Jag samtycker till att ta emot nyhetsbrev och har tagit del av integritetspolicyn