.FILE

22-23 november 2021

Niklas Wistedt GSK

Niklas är digital manager för GSK Consumer Healthcare i Norden, och har flera års erfarenhet av digital marknadsföring och kommunikation inom läkemedelsindustrin, både inom ramen för B2C och B2B. Han har tidigare haft roller inom digital marknadsföring på företag som Pfizer och Meda, och har även bakgrund från byråsidan.

 

Niklas Wistedt var med som talare på ett tidigare Internetdagarna

 

Spara 25% på dina biljetter

Spara 25% på dina biljetter

Skriv upp dig på intresselistan redan nu så får du chansen att köpa biljetter för endast 600 kr/dag exklusive moms istället för 800 kronor.

Jag samtycker till att ta emot nyhetsbrev och har tagit del av integritetspolicyn
Spara 25% på dina biljetter

Spara 25% på dina biljetter

Skriv upp dig på intresselistan redan nu så får du chansen att köpa biljetter för endast 600 kr/dag exklusive moms istället för 800 kronor.

Jag samtycker till att ta emot nyhetsbrev och har tagit del av integritetspolicyn